איך למצוא חתן / כלה?

הרבה מאוד אנשים מגיעים אלינו כדי למצוא את הזיווג הראשון, היינו – חתן או כלה, כשהשאלה השגורה בפיהם היא: איך למצוא חתן? או: איך למצוא כלה? כמובן שיש הרבה תשובות לשאלות אלה, משום שכל אחד מוצא חתן או כלה בדרך אחרת, אבל אלה הדרכים המקובלות:

במסגרות חברתיות – הרבה מאוד אנשים מכירים את בני/בנות זוגם במסגרת חברתית כלשהי. זה יכול להיות בזמן הלימודים בבית הספר, במסגרת הצבא, בזמן הלימודים לתואר או לתעודה וגם סתם במהלך קורס קצר שעושים. במקרה כזה ההיכרות היא לאו דווקא למטרת חתונה, אבל הרבה זוגות שמכירים במסגרות חברתיות – גם מתחתנים בסופו של דבר.

חבר/ה של חבר/ה – הרבה מאוד אנשים הכירו את בני/ות זוגם באמצעות חברים משותפים. הדרך פשוטה: חבר שלכם יודע שאתם מחפשים בן או בת זוג, ומכיר לכם את מי שהוא חושב שיכול/ה להתאים. הרבה פעמים, בזכות ההיכרות הטובה שלכם עם ה"שדכן", השידוכים האלה עולים יפה ומביאים, בסופו של דבר, לחתונה.

היכרות מקרית – דרך מקובלת נוספת שבה הרבה אנשים מכירים חבר/ה לחיים היא באמצעות היכרות מקרית. זה יכול להיות בבר, במסעדה, בספריה ואפילו סתם כך ברחוב, והרבה מאוד היכרויות כאלה מסתיימות בחתונה ובהקמת משפחה.

איך עוד מכירים חתן / כלה?

דרך נוספת להכיר חתן או כלה היא באמצעות משרד היכרויות. יש אנשים שפונים למשרד רק אחרי שהם לא מצליחים להכיר בן/בת זוג בדרכים אחרות, אולם יש כאלה שפונים למשרד מסיבות נוספות, כמו למשל כאלה שיודעים בדיוק מה הם רוצים או כאלה שלא בטוחים בכלל. בשני המקרים יכולים לעזור להם: למצוא את מי שתואם לדרישות במקרה הראשון, ולסייע להם להבין מה בדיוק הם מחפשים – במקרה השני.

להכיר חתן או כלה במשרד ההיכרויות רות פרי

אנחנו במשדר ההיכרויות רות פרי אחראים לזיווגם של זוגות רבים בישראל. הניסיון והידע רבי השנים שצברנו בתחום של איך מכירים חתן ושל איך מכירים כלה מאפשרים לנו למצוא עבור רוב האנשים שפונים אלינו בן או בת זוג, אשר ההיכרות איתם מובילה בסופו של דבר אל הקמת בית חדש בישראל.

אם אתם מחפשים בן או בת זוג עבורכם או עבור הקרובים לכם – אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן